Uuden vuoden lupauksia ja tavoitteita

Uuden vuoden lupauksia ja tavoitteita

Meillä Kaffalla vuoden 2022 lupauksia ja tavoitteita on työstetty jo jonkin aikaa. Kaffan uusi strategia joka vie meidät aina vuoteen 2026 on nimittäin tehty syksyn 2021 aikana, ja apuna siinä meillä oli muutostoimisto Eezy Flow. Joskus on hyvä ottaa ulkopuolisia mukaan omien tavoitteiden määrittelyyn - etenkin kun historiaa on jo yli vuosikymmenen verran ja maailma on muuttunut jo viimeisinä parinakin vuonna harppauksin.


Kaffa 2022

Miltä näyttää tulevaisuuden Kaffa? Meidän unelmissamme se on yritys, joka jatkaa edelleen kestävän kahvintuotannon ja eettisen hankintaketjun kärjessä, tuoden kestävää ja hyvää kahvia jokaisen suomalaisen ulottuville. Mutta oman unelmamme lisäksi haluamme toteuttaa yhä enemmän myös muiden unelmia. Kuuntelemme yhä tarkemmin mistä asiakkaamme, partnerimme ja oma tiimimme unelmoi ja kahvin avulla toteutamme niitä unelmia.

Kaffan kahvi on unelmien voiteluainetta. Tämä on tiekylttimme tulevaan, ja siihen mitä me haluamme olla kahvimaailmassa ja asiakkaidemme elämässä.


Videosisältöä kaikille

Kahvin ostaminen, valmistaminen ja juominen pitäisi olla hauska ja helppo elämys. Tuodaksemme yhä enemmän tietoa ja taitoa asiakkaillemme, luomme vuoden 2022 aikana yhä enemmän innostavaa ja opettavaa videosisältöä, jota on nautinnollista katsoa, vaikkapa kahvikuppi kädessä, uutta oppiessa. Tuleeko sinulle heti mieleen mistä haluaisit oppia lisää?

Kaffan Youtube-kanava kasvaa videoilla jotka pitävät sisällään kurkistuksia paahtimoelämään, alkuperämaihin sekä paahtajien kotikeittiöihin kahvin valmistukseen. Yritysasiakkaillemme tarjoamme tulevaisuudessa henkilökohtaisen tuen lisäksi kattavan pankin lyhyitä videoita, joiden avulla he voivat parantaa kahvin laatua ja tehokkuutta toimistoilla ja kahviloissa sekä ravintoloissa.

B2B portaali

Videopankin lisäksi työstämme vuonna 2022 maailman parasta kahvin tilausjärjestelmää yritysasiakkaillemme. Olemme tehneet sen päätöksen, että myymme kahvia suoraan yritysasiakkaillemme tai sellaisten väylien kautta, jotka mahdollistavat meille mahdollisimman suorat kontaktit asiakkaisiin. Näin voimme varmistaa mahdollisimman hyvän hinnan, henkilökohtaisen palvelun ja helpon palautteenannon mahdollisuuden.

Haluamme kuitenkin, että myös yritysasiakkaillemme tilaaminen on helppoa ja vaivatonta, mahdollista tehdä missä ja milloin vain. B2B portaalimme tulee pitämään sisällään niin tilausjärjestelmän kuin yllämainitun videosisällönkin. Mitä muuta sinne mielestäsi pitäisi saada? Kerro meille!

Henkilöstökokemus

Kaffalla työskentelee tällä hetkellä 20 ihmistä, ja meistä jokaisella on omia unelmiamme, ja omanlainen intohimomme kahviin ja siihen mitä teemme. Viimeiset vuodet ovat koetelleet sosiaalisuutta ja tuonut työyhteisöön uudenlaisia haasteita, kuten kommunikaation ensisijaisesti digitaalisissa kanavissa.

Kaffan kahdestakymmenestä työntekijästä jo neljä (Svanten lisäksi!) on ollut talossa yli 10 vuotta. Se on aika kova luku, ja suuri ylpeyden aihe. Haluamme pitää yllä tämän kaltaista työtyytyväisyyttä ja edistää tasapainoa kodin ja työn välillä. Keskitymme siksi yhä enemmän vuonna 2022 erinomaisen ja merkityksellisen henkilöstökokemuksen luomiseen.

Kestävyys

Kestävyys on ollut Kaffalle alusta asti iso päämäärä ja prioriteetti. Nykyään se on useimmille yrityksille itsestäänselvyys, ja parempi niin. Uskomme kuitenkin, että kokoajan voi tehdä paremmin.

Tutkimme jatkuvasti mahdollisuuksia uudenlaisiin kestäviin innovaatioihin. Emme pelkää kokeilla ja epäonnistua, sillä tavoitteenamme on pysyä kestävyyden kärkijoukoissa. Vuonna 2022 tutkimme ainakin Kaffa kahvitynnyreiden lisäämistä kiertoon ja mahdollisia lisäsertifikaatteja kahveillemme ja Kaffalle. Niistä kerromme varmasti lisää kun aika on kypsä.

Herättääkö Kaffan 2022 lupaukset ja tavoitteet sinussa ajatuksia tai ideoita? Ole meihin yhteydessä osoitteeseen info@kaffaroastery.fi ja kerro mitä muuta voisimme tehdä paremmin tulevana ja tulevina vuosina!

Takaisin blogiin

Kirjoita kommentti

Huomaa, että kommenttien täytyy olla hyväksytty ennen niiden julkaisemista.