T & C's

Kertatilaukset

Verkkokaupan tuotteita myy Kaffa Roastery Oy, y-tunnus 1757976-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta kaffaroastery.fi, ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Tilausta seuraa sähköpostitse toimitettu tilausvahvistus, joka sisältää tilausnumeron, tilauksen sisällön sekä tuotteiden hinnat ja tilauksen kokonaishinnan.

Maksaminen

Palvelun ainoa maksutapa on kertaluontoinen korttimaksu. Maksukorteiksi käyvät credit-kortit. Asiakas antaa Kaffa Roasterylle oikeuden veloittaa kertaluontoisen maksun.

Asiakkaan korttitiedot tallentuvat ulkopuoliseen Stripe-maksupalveluun mahdollisia tulevia tilauksia varten.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitusaikamme ovat seuraavat:

  • Tilaukset, jotka sisältävät Pientilakahveja tai Exclusive-kahveja: 5-8 arkipäivää
  • Muut tilaukset: 3-6 arkipäivää

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Kaffa Roasteryn verkkosivuilla tai asiakkaille erikseen sähköpostitse.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoa lähetyksistä saat DB Schenkerin omilta verkkosivuilta.

Vaihto- ja palautusehdot, kahvi ja tee

Verkkokaupasta myydyt tuotteet ovat elintarvikkeita eikä niillä ole peruutus-, palautus- tai vaihto-oikeutta (ks. kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §).

Vialliset tuotteet korvataan toimittamalla vastaava tuote tilalle.

Vaihto- ja palautusehdot, muut tuotteet

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Elintarvikkeilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • Pankkitilinumerosi
  • Kopio Kaffa Roastery Oy:n tilausvahvistuksesta
  • Palautusosoite:
    Kaffa Roastery Oy
    Pursimiehenkatu 29A
    00150 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Palautus- ja vaihtotapauksissa hyvitämme vain palautetun tai vaihdetun tuotteen hinnan. Asiakas vastaa itse tilaukseen ja palautukseen liittyvistä toimituskustannuksista.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@kaffaroastery.fi tai postitse:

Kaffa Roastery Oy
Pursimiehenkatu 29A
00150 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaffa Roastery Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Kaffa Kotiin -kuukausitilaukset

Kuukausitilauspalvelun tarjoaa Kaffa Roastery Oy, y-tunnus 1757976-8. Myymme kuukausitilauspalvelua täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Postikulut sisältyvät hintaan.

Tilaaminen

Palvelun tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee rekisteröityä palvelun verkkosivustolle ja luoda henkilökohtainen käyttäjätili. Asiakas on vastuussa siitä, että antaa oikeat henkilö- ja yhteystietonsa. Asiakas on velvollinen pitämään antamansa henkilö- ja yhteystiedot ajantasaisina. Kaffa Roastery ei vastaa väärien tai vanhentuneiden yhteystietojen takia aiheutuneista vahingoista tai kustannuksista. Asiakkaan kirjautumistiedot ovat henkilökohtaisia, eikä kolmas osapuoli saa käyttää niitä.

Sopimus syntyy asiakkaan ja Kaffa Roasteryn välille, kun asiakas hyväksyy lopullisen tilauksen Kestotilauspalvelun verkkosivuilla.

Toimitus

Palvelu on voimassa toistaiseksi ja käsittää säännöllisesti asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen lähetettävän kahvitoimituksen.

Jos osoite on esimerkiksi tavoittamaton, tai postiluukku on normaalia pienempi, asiakkaan on noudettava kahvilähetys lähimmästä Postin toimipisteestä. Mahdolliset toimitusaika-arviot ovat vain arvioita, eikä Kaffa Roastery vastaa lähetysten viivästymisestä.

Asiakas voi muuttaa palvelua halutessaan. Muutokset astuvat voimaan seuraavan lähetyksen kohdalla, mikäli seuraava lähetystä ei ole vielä otettu tuotantoon. Mikäli seuraava lähetys on ehditty ottaa tuotantoon tai lähettää, astuvat muutokset voimaan sitä seuraavan lähetyksen kohdalla. Muutokset voi tehdä suoraan omalla asiakastilillään palvelun verkkosivuilla tai Kaffa Roasteryn asiakaspalveluun sähköpostitse:

info@kaffaroastery.fi

Vaihto, palautus ja reklamaatiot

Kahvin kuukausitilauspalvelun sisältämät tuotteet ovat elintarvikkeita eikä niillä ole palautus- tai vaihto-oikeutta (ks. kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §).

Vialliset tuotteet korvataan toimittamalla vastaava tuote tilalle.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen:

info@kaffaroastery.fi

tai postitse:

Kaffa Roastery Oy
Pursimiehenkatu 29A
00150 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille.

Hinnasto

Tilauksen hinta määräytyy asiakkaan valitseman kahvin tilausmäärän ja -tiheyden perusteella. Toimitusmaksu lukeutuu hintaan. Hinnat sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin ole mainittu. Voimassa olevat hinnat on esitetty palvelun verkkosivuilla.

Maksaminen

Palvelun ainoa maksutapa on toistuva korttimaksu. Maksukorteiksi käyvät credit-kortit. Asiakas antaa Kaffa Roasterylle oikeuden veloittaa automaattisesti tilauksesta johtuvat maksut. Asiakas suostuu allekirjoittamaan maksujen suorittamisen kannalta tarvittavat asiakirjat ja pitämään tilauspalvelun maksua varten tarvittavat varat saatavilla valitun maksutavan kautta jokaisena eräpäivänä.

Asiakkaan korttitiedot tallentuvat ulkopuoliseen Stripe-maksupalveluun kunnes tilaus keskeytyy.

Lähetykset veloitetaan automaattisesti asiakastilin mukaisten korttitietojen perusteella. Ensimmäisen lähetys veloitetaan ostohetkellä. Tämän jälkeen veloitus tapahtuu asiakkaan valitseman tilaustyypin mukaisesti.

Erääntynyt maksu keskeyttää jatkuvan tilauksen ja seuraavaa toimitusta ei lähetetä ennen maksun suorittamista.

Tietosuoja

Asiakas merkitään Kaffa Roasteryn asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon. Kaffa Roastery Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Verkkopalvelussa voidaan käyttää evästeitä.

Sopimuksen päättyminen

Asiakas tai Kaffa Roastery voi irtisanoa tilauspalvelun milloin tahansa ilman irtisanomisaikaa noudattamalla muutoin, mitä näissä ehdoissa on sovittu. Palvelun voi irtisanoa oman asiakastilin kautta palvelun verkkosivuilla tai kirjallisella ilmoituksella Kaffa Roasteryn asiakaspalveluun:

info@kaffaroastery.fi

Asiakkaan irtisanoessa palvelun hänelle toimitetaan vielä jo veloitettu kahvilähetys. Veloitettuja maksuja ei palauteta.

Muut ehdot

Kaffa Roastery pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä. Päätöksestä lähetetään kuitenkin aina kirjallinen ilmoitus asiakkaalle. Muutokset astuvat voimaan seitsemän vuorokauden kuluessa kirjallisen ilmoituksen lähettämisestä. Ilmoitus lähetetään asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.